BUKU: Saiful Nang : Mat Jenin Senenarnya Hero



42. Saiful Nang : Mat Jenin Sebenarnya Hero

Author: Saiful Nang
Genre : non fiksyen - umum
Publisher: Puteh press
Rating : 4
Pages: 304
Date Read: 23 -25 September 2018
Review :
Ini adalah buku kedua beliau dan saya bukanlah beli diawal keluaran , tetapi sebab dijual murah di PTS online,hanya rm3 beberapa bulan yang lalu ..jadi saya beli kedua dua buku beliau, dan tidak tergerak hati untuk membacanya, setelah membaca beberapa review buku yang patut dibaca, buku ini tersenarai dan saya terus ambil dan baca.

Buku yang menarik walaupun beberapa idea yang saya tidak bersetuju dengannya. Tetapi itu bukan alasan untuk tidak menghabiskannya, ada beberapa sisi yang kita rasa kita betul tetapi beliau beri pandangan dari sisi yang lain. Patut baca bagi orang yang kadang-kadang menutup ruang berfikir mereka.

Saya baca buku ini agak terlewat daripada isu yang dibincangkan...tetapi bukan lah isu itu yang kita patut highlight kan...tetapi disebalik isu itu..mungkin waktu ini dia sudah ada beberapa buku yang lain.....mungkin...

Sekian...

Post a Comment

0 Comments

"; var FstickyWork = stickyWork.replace(/(\r\n|\n|\r)/gm," "); if ( FstickyWork === "yes" ) { $(document).ready(function(){$("#header-navigation").sticky({topSpacing:0});}); } //]]>